Wow Man!

I can't believe that I am still easily turned on by that guy. Oh well.  I guess I have to accept it instead of fighting the fact.  If I masturbate about him again, I know the flood gates are going to blow wide open.  God help me.  This shit makes me...

Uh Huh

So, here it goes.  I got tormented online because I looked at pictures and videos of a guy and decided he was "fuckable'.  Okay.  So what?  How many other women probably think the same thing, and about how many different men?  Who the fuck cares if I...

Dang

Well, two of the three cats that went missing came back.  No one has seen Nibbler though.  Oh, and now everyone is being nice in the park to me.  It wasn't Management that was being mean the other day.  In fact, they told me that someone was going...

Totally Figures..........

I stopped praying for three days and three cats are missing.  I heard a neighbor talking about trapping cats now.  Either way, it seems that people have no regard for my feelings.  Whether I pray or not, people don't seem to care how they hurt me....

Ha!

I am starting to feel better.  I'm coming up with a plan so that I am no longer singled out in this park.  If all these people want to do is make me feel bad, they better start getting on EVERYONE else's asses for the shit they're doing "wrong" in...

Nevermind

I thought prayer was working, but I guess I was wrong.  They got onto me for feeding the cats.  I saw a post on Facebook that seems to read true to life.  "Some people don't like to see you blessed."  It does seem awfully odd that they'd get onto me...

Thank You God

Thank you God for pulling me through last night and waking me up this morning.  I didn't want to wake up, but I'm glad that I did.  I feel a whole lot better this morning than I did last night.  I feel refocused.   Thank you God for keeping my...

Fucking Figures

I am reminded once again as to why all men are a fucking joke.  I don't care what anyone says at this point.  My experience proves it to me.  I'd rather fuck myself than fuck another man.  Thank God I didn't make the mistake of spreading for another...

Today Went Better

I ended up going into work early today.  I notice that no one bothered me until shortly before it was time for my break.  Some stupid couple came in and the guy said I was slow.  They were purposely trying to burn my ass.  It's not my fault that the...

Symptoms My Ass

I'm going to have to find out if there is a bug or something on our porch.  I feel so violated.  I bet no one cares though.  I know those people who were violating my psyche last night didn't care how it affected me.  I'm sick of it.  I'm fed up with...

Who Knows?

Well, we shall see what happens.  The assistant manager seems to understand my plight and let me go home since it was already written down that I was a call out.  She said that she was going to try and explain to the store manager why I had to call...

Discouraged

I went through a self-destruct period the past few days.  I think I could have potentially lost my job because of it, if I didn't change the way I was looking at things.  I felt like just giving up.  I sort of feel better today, but still wonder where...

Gotta Wait

It looks as though I ran out of hangers.  My mom said she had some, so I guess I'll finish hanging shit up tomorrow.  She's sleeping right now.

Yep

I tried to go to bed early tonight, but gave up.  I have some more clean clothes to hang up in the closet anyway.  That way I don't have to sleep on the couch.  The clothes are all over my bed.  I did half of them earlier today.  I need to get the...

Good Day Again

I really didn't deal with too many hallucinations today.  I heard voices saying one word maybe three times today.  I knew exactly what it was too, so it didn't bother me.  I went shopping with my mom this afternoon.  I bought a pair of Skechers that...

Odd Night

It's about to turn into morning but I haven't gone to sleep yet.  I went up to the convenience store to get a few things and to take money out of the ATM.  I go to pay for my items and the place couldn't accept cash!  WTF, right?  Of course tonight,...

Nice

I got the 20 lb ankle weights that I ordered.  Those shits are heavy.  That's the good part.  I just thought I would share.

Don't Know Why

I don't know why, but some asshole was slowing down my computer when I was trying to go online.  Is someone sniffing my ass again?  I had to disconnect the modem temporarily.  After I did that, everything is fine.  Though I am poor white trash right...

Such is Life

I ended up being too lazy to do shit today.  I have to get laundry done tomorrow.  I let them know that they can call me in if they need me after that.  I'm actually confused as to whether I want to find a full-time job or stay on disability and only...

I Can't Believe This

Part of me is already missing school.  The rest of me is glad that it's over though.  I guess I'll start reading my Certified Ethical Hacker book and see if I will be able to understand it while I'm doing laundry tomorrow.  I want to learn how to...

Injection

Well, I had my first injection in a very long time.  I feel very relaxed.  I don't know if it's working already or not, but I have had no hallucinations today.  I wouldn't be any good for work though.  I went to bed this afternoon after we got back....

Uh Yeah.............

Okay, now I'm wondering if my boss is joking or not.  I'm not interested in her like that.  I like her as a boss and as a person.  I'm not interested in anything else.  I hope this weirdness stops.  I don't want to get her into trouble, so I would...

Too Funny

I had a good day at work yesterday.  My boss likes to joke.  She started telling another manager that I was her girlfriend.  I know she was busting around.  I'm flattered though.  She is kinda cute, but I know she was joking around.  I had no weird...

She Really Needs to Get a Grip

Okay, so I'm back awake at 2:23 am.  My mother just came out yelling at me for being awake.  How the fuck old am I?  Who is handing over half of her paycheck and disability check?  Who's paying and making more in the household?  The least that woman...

Oh Good Grief

Really?  Really?  Gimme a fucking break!  Him now?  BULLSHIT!  God, I cannot wait until I get my injection next week.  This shit is fucking crazy.  Where is this shit coming from?